Modalități de plată

Plată online cu card bancar

Serviciu de plăți online MobilPay oferit de Netopia (Visa/Maestro/Mastercard)

În cazul opțiunii de plată "Plata online, prin card bancar" veti fi redirecționat către pagina securizată a procesatorului de plăți unde veți completa un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră.

Plățile cu carduri de credit / debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizațiile de carduri Visa / MasterCard și care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

"3-D Secure" asigură în primul rând ca nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de știut! - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la deținătorul de card!

Plata în numerar la livrarea comenzii

Dacă ai selectat ramburs ca metodă de plată, vei plati în numerar la curier, în momentul în care primești coletul.

Plata cu puncte de fidelitate

NOU! Poți achita comanda și cu puncte, total sau parțial.
Fiecare bijuterie cumpărată îți răsplătește fidelitatea cu puncte, pe care le poți utiliza pentru a achita, total sau parțial, viitoare comenzi. Punctele de fidelitate se acordă celor care au un cont creat pe site-ul nostru.

La orice comandă finalizată și livrată primești în cont un număr de puncte reprezentând 1% din valoarea comenzii. 100 de puncte acumulate în cont reprezintă 1 leu pe care îl poți folosi pentru plata unor comenzi viitoare.

Poți vizualiza în orice moment numărul de puncte disponibile în cont, în secțiunea Contul meu / Puncte acumulate. De asemenea, în coșul de comandă poți vizualiza numărul de puncte pe care le acumulezi în urma unei comenzi sau cele pe care le poți utiliza la achitarea comenzii pe care dorești să o realizezi.

Punctele de fidelitate se acumulează în cont și pentru comenzile pentru care s-au folosit puncte. De asemenea, ele se aplică și pentru bijuteriile aflate în campanii de reducere. Valoarea punctelor și a comenzii include TVA.

Punctele de fidelitate nu se pot transmite și nu se pot folosi pentru achitarea costului de transport. Totodată, dacă o comandă finalizată și livrată a fost returnată, punctele aferente comenzii respective se vor anula din contul de client.

Punctele se adaugă în contul de client pentru comenzile realizate începând cu data de 8 decembrie 2023.

CONTACTEAZĂ-NE PE WHATSAPP