Expediem pe întreg teritoriul României, prin partenerul nostru, CARGUS. Informații de contact pentru CARGUS: www.cargus.ro
Expedierea din Office Store se face în maxim 2 zile de la confirmarea comenzii.
În cazul unui retur, costul de transport este suportat de către client.
Acceptăm schimburile de produse în termen de 5 de zile calendaristice de la primirea coletului sau de la achiziția produsului în magazine.
Pentru comenzile efectuate online și în magazin, acceptăm schimbul produsului cu un alt produs, de valoare egală sau mai mare.
Descarcă formularul de retur aici.
1. Produsele se pot returna în maxim 14 zile calendaristice de la achiziție dacă sunt însoțite de factură / bon fiscal și certificat de garanție cu data aferentă cumpărăturii.
2. Sunt acceptate doar bijuteriile care sunt în starea lor originală, nu au fost deteriorate, nu prezintă semne de utilizare și au toate ambalajele originale.
3. Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la finalizarea procedurii de retur.
Dacă produsul returnat este deteriorat, fără documente sau are semne de utilizare, ne rezervăm dreptul de a refuza returul contravalorii produsului. Nu putem accepta pentru retur produse care au fost modificate sau deteriorate.
Daca returul se realizează cu respectarea condițiilor enumerate mai sus, contravaloarea produsului returnat se va achita în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea anunțului de retragere din contract (retur) din partea clientului. Rambursarea poate fi amânată până la data la care produsele vor ajunge la sediul nostru.
În cazul în care clientul solicită un retur, BABIlonya își rezervă dreptul de a returna exclusiv contravaloarea produselor comandate online, sumă care nu include cheltuielile de transport.
1. Putem schimba o bijuterie doar cu un alt produs cu aceeași valoare sau mai mare. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați echipa noastră de Customer Care la +40 770 816 110 sau să ne trimiteți un e-mail la babilonia@indico.ro.
2. Sunt acceptate doar bijuteriile care nu prezintă defecte, sunt în starea lor originală, nu au fost deteriorate, nu prezintă semne de utilizare și au toate ambalajele originale.
3. Produsele achiziționate din magazinele fizice nu pot fi returnate în schimbul contravalorii acestora decât dacă aceste produse NU îndeplinesc condițiile de conformitate.
4. Produsele confecționate la comandă, precum și cele cărora le-au fost aduse modificări la solicitarea clientului, nu vor putea fi returnate în schimbul contravalorii acestora sau, după caz, înlocuite decât în situația în care nu îndeplinesc condițiile de conformitate.
Timpul de re-livrare depinde de produsul ales, daca îl avem în stoc sau trebuie să îl facem pe comandă. Dacă doriți să schimbați un produs cu altul dintr-o colecție viitoare, suma deja plătită poate rămâne în contul clientului până când produsul este disponibil pentru cumpărare. Dacă noul produs dorit este mai scump decât cel returnat, veți avea de achitat diferența necesară.
În conformitate cu prevederile OUG 34/2014 - privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cheltuielile de transport privind produsul returnat revin în sarcina ta. Te rugăm să ambalezi cu grijă produsul pe care dorești să îl returnezi, astfel încât acesta să fie bine protejat în timpul transportului. În caz contrar, Indico Trading International va fi exonerat de orice responsabilitate, privind eventualele deteriorări.
Ținând cont de prevederile OUG 34/2014 - privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, în momentul în care dorești să returnezi un produs, trebuie să informezi în scris societatea pe adresa de email babilonia@indico.ro despre toate datele specifice returului și retragerii din contract înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice pentru vânzări online și 5 zile calendaristice pentru vânzări directe. Pentru a ușura procedura de retur, societatea îți pune la dispoziție Formularul de retur care poate fi descărcat, completat, scanat și trimis prin email sau depus în oricare din magazinele noastre. Completarea formularului de retur este obligatorie, informațiile prevăzute în formular fiind necesare pentru a identifica corect produsele și documentele de livrare, precum și pentru emiterea documentelor de retur și restituirea contravalorii produselor dacă produsul este neconform.
În cazul unei bijuterii primite cadou, pe care clientul nu dorește să o păstreze, vă punem la dispoziție înlocuirea cu un alt produs de valoare similară. Produsul returnat trebuie însoțit de bonul fiscal și / sau certificatul de garanție, în termen de 5 zile calendaristice de la data achiziției din magazinele fizice și 14 zile calendaristice de la data achiziției de pe site-ul BABIlonya.
În cazul achiziționării unui gift card / voucher, nu acceptăm restituirea contravalorii financiare.
Ne rezervăm dreptul de a nu accepta returnări multiple în cazul aceluiași client.
Dorim să vă informam faptul că BABIlonya returnează clientului suma achitată pentru produsul achiziționat, dar nu și comisioanele ce țin de terți (transfer bancar, MobilPay, diferențe de curs valutar etc).
BABIlonya nu este responsabil pentru produsele pierdute sau furate.